lørdag den 4. februar 2012

Bliv medlem i Råsted golfklub i Holstebro Råsted Golfklub

Jeg led frygteligt meget af stress, indtil jeg blev introduceret til golfspillets fordele. Jeg havde aldrig troet golf skulle være så sjovt, men da jeg første gang var ude at svinge golfkøllen, forstod jeg, hvad mine venner havde været så besatte af. Nu har jeg fået et prøvemedlemsskab i Holstebro golfklub i Råsted og går på begynderholdet, men med klubbens unikke spilsystem kan jeg spille mod medlemmer med mere erfaring Golf fungerer også som familiesport, og min familie nyder at komme forbi og spille med og selvfølgelig besøge caféen bagefter. Snart kan jeg blive \"rigtigt\" medlem med DGU-kort, og jeg glæder mig til at kunne spille på alle banerne.
Læs mere: Bliv medlem i Råsted golfklub i Holstebro Råsted Golfklub