søndag den 26. februar 2012

Bestil på nettet - Mellisas hudpleje serie

fordi jeg altid har haft sart hud og med deres naturlige plantebaserede produkter giver det min hud det bedste resultat. De tilpasser deres produkter til alle hudtyper, hvilket betyder at du kan få lige præcis den hudpleje, som du har brug for. Det er Margit Mellisa Klinder som har udviklet hudpleje serien og når de økologiske råvarer til produkterne skal findes, bliver det gjort med største omhu. Dette mærker jeg også når jeg selv bruger dem, ens hud føles smidig og irriterede områder føles genopbygget. Så hvis du også gerne vil prøve deres hudplejeserier kan jeg anbefale www.ren-velvaereshop.dk, hvor de har et stort udvalg af Mellisas hudplejeprodukter med masser af gode tilbud.

Læs mere: Bestil på nettet - Mellisas hudpleje serie